Looking to join a one-of-a-kind, mega awesome team? Are you super-friendly with strong attention to detail? Do you love the satisfaction that comes with correcting an error or solving a problem? Are you a self starter who loves being on the front lines playing a pivotal role in creating an inviting, honest, and kind atmosphere for customers?
At Well.ca its our mission to provide our customers with the best service they have ever had!
Well.ca is currently looking for an energetic team player to join our growing Customer Care Team as a Customer Care Specialist. This role supports the functions and interactions of the Customer Care team as well as the departmental goals.
*The shift(s) we are hiring for :
Monday Friday 12-8pm
Sunday Thursday 9am-5pm
Monday Friday 10am-6pm
Responsabilités du poste :
CUSTOMER COMMUNICATION
Answer incoming customer calls quickly in a very friendly and genuine manner
Demonstrate sensitivity, compassion, responsiveness, and creativity when answering calls to ensure customer satisfaction
Assist customers in correcting post-purchase issues
Use Well.cas in-house software to communicate with customers in regards to their orders
Handle confidential customer information in a sensitive and responsible way
PROBLEM MANAGEMENT
Ability to diagnose problems, identify and drive appropriate solutions
Work closely with peers and other departments to resolve customer issues
Contact customers on behalf of other departments as required
When needed escalate issues to the Senior Customer Care team to ensure we are meeting customers particular needs
PERFORMANCE CRITERIA
Reports directly to the Manager of Customer Care
Turn first time customers into loyal customers by wow-ing them with wonderful service
Practice extreme attention to detail as this position holds responsibilities that not only affect customers, but every department at Well.ca
Qualifications :
High school diploma required
1-3 years experience in a similar role
Exceptional written and oral communication skills
Strong technical skills
Ability to diffuse tense or difficult situations
Must be able to lift up to 50 pounds
Adapts easily to change
Ability to learn quickly and take initiative
Outstanding multi-tasking and organizational skills
Ability to solve problems in a quick and well thought out manner
Working knowledge of Microsoft Excel
Assets:
Fluency in multiple languages
Post-secondary diploma/degree
À propos de Well.ca :
Nous croyons que les Canadiens ne devraient jamais avoir à faire de compromis sur les produits de santé, de bien-être, de bébé et de beauté qu'ils choisissent pour eux-mêmes et leurs proches. Nous leur donnons donc les moyens de mener des vies plus saines et plus heureuses en leur offrant le bien-être à leurs conditions. Nous sommes une entreprise en pleine croissance, fièrement canadienne, qui se passionne pour ses clients, son entreprise et les produits qu'elle vend !
Pourquoi nous rejoindre ?
FUEL YOUR PASSION. Soyez inspiré chaque jour pour mener un meilleur style de vie. Vous découvrirez constamment des produits de santé & de bien-être, des informations et de l'inspiration. FAIRE GRANDIR UNE COMMUNAUTÉ. Nous sommes bien plus que des transactions ponctuelles basées sur des produits. Nous cultivons une communauté d'employés, de clients et d'experts engagés. GET THINGS DONE. Nous sommes des résolveurs de problèmes agiles et créatifs. EMBRACE CHANGE. Les choses changent vite en ligne, alors nous aussi ! Participez au changement. METTEZ LES MAINS À LA MER. Nous n'avons pas d'ego et nous sommes prêts à nous occuper de tout ce qui doit être fait. SOYEZ HEUREUX & EN SANTÉ. Nous sommes très ambitieux lorsqu'il s'agit d'aider les Canadiens à être plus heureux et en meilleure santé et nous mettons en pratique ce que nous prêchons.
Emplacement :
Guelph, ON
Postulez maintenant !
Veuillez envoyer un courriel à jobs@well.ca avec une lettre de motivation et votre CV. Indiquez le poste pour lequel vous postulez dans l'objet du message.
Nous nous engageons à fournir des aménagements aux candidats handicapés ; veuillez nous informer si vous avez besoin d'un aménagement pendant le processus de recrutement.
Notre site de Guelph :
935-B Southgate Drive, Guelph, ON. N1L 0B9
Notre site de Toronto :
365 Bloor Street East Suite 1001, Toronto, ON, M4W 3L4