Page des carrières

Offres d'emploi

Carrières


    Customer Care Specialist

    Description du poste :

    Looking to join a one-of-a-kind, mega awesome team? Are you super-friendly with strong attention to detail? Do you love the satisfaction that comes with correcting an error or solving a problem? Are you a self starter who loves being on the front lines playing a pivotal role in creating an inviting, honest, and kind atmosphere for customers?


    At Well.ca it’s our mission to provide our customers with the best service they have ever had!


    Well.ca is currently looking for an energetic team player to join our growing Customer Care Team as a Customer Care Specialist. This role supports the functions and interactions of the Customer Care team as well as the departmental goals.


    *The shift(s) we are hiring for :

    Monday – Friday 12-8pm

    Sunday – Thursday 9am-5pm

    Monday – Friday 10am-6pm


    Responsabilités du poste :

    CUSTOMER COMMUNICATION

    • Answer incoming customer calls quickly in a very friendly and genuine manner
    • Demonstrate sensitivity, compassion, responsiveness, and creativity when answering calls to ensure customer satisfaction
    • Assist customers in correcting post-purchase issues
    • Use Well.ca’s in-house software to communicate with customers in regards to their orders
    • Handle confidential customer information in a sensitive and responsible way

    PROBLEM MANAGEMENT

    • Ability to diagnose problems, identify and drive appropriate solutions
    • Work closely with peers and other departments to resolve customer issues
    • Contact customers on behalf of other departments as required
    • When needed escalate issues to the Senior Customer Care team to ensure we are meeting customer’s particular needs

    PERFORMANCE CRITERIA

    • Reports directly to the Manager of Customer Care
    • Turn first time customers into loyal customers by wow-ing them with wonderful service
    • Practice extreme attention to detail as this position holds responsibilities that not only affect customers, but every department at Well.ca

    Qualifications :

    • High school diploma required
    • 1-3 years experience in a similar role
    • Exceptional written and oral communication skills
    • Strong technical skills
    • Ability to diffuse tense or difficult situations
    • Must be able to lift up to 50 pounds
    • Adapts easily to change
    • Ability to learn quickly and take initiative
    • Outstanding multi-tasking and organizational skills
    • Ability to solve problems in a quick and well thought out manner
    • Working knowledge of Microsoft Excel

    Assets:

    • Fluency in multiple languages
    • Post-secondary diploma/degree

    À propos de Well.ca :

    Nous croyons que les Canadiens ne devraient jamais avoir à faire de compromis sur les produits de santé, de bien-être, de bébé et de beauté qu'ils choisissent pour eux-mêmes et leurs proches. Nous leur donnons donc les moyens de mener des vies plus saines et plus heureuses en leur offrant le bien-être à leurs conditions.
    Nous sommes une entreprise en pleine croissance, fièrement canadienne, qui se passionne pour ses clients, son entreprise et les produits qu'elle vend !

    Pourquoi nous rejoindre ?

    FUEL YOUR PASSION. Soyez inspiré chaque jour pour mener un meilleur style de vie. Vous découvrirez constamment des produits de santé & de bien-être, des informations et de l'inspiration.
    FAIRE GRANDIR UNE COMMUNAUTÉ. Nous sommes bien plus que des transactions ponctuelles basées sur des produits. Nous cultivons une communauté d'employés, de clients et d'experts engagés.
    GET THINGS DONE. Nous sommes des résolveurs de problèmes agiles et créatifs.
    EMBRACE CHANGE. Les choses changent vite en ligne, alors nous aussi ! Participez au changement.
    METTEZ LES MAINS À LA MER. Nous n'avons pas d'ego et nous sommes prêts à nous occuper de tout ce qui doit être fait.
    SOYEZ HEUREUX & EN SANTÉ. Nous sommes très ambitieux lorsqu'il s'agit d'aider les Canadiens à être plus heureux et en meilleure santé et nous mettons en pratique ce que nous prêchons.

    Emplacement :

    Guelph, ON


Postulez maintenant !

Veuillez envoyer un courriel à jobs@well.ca avec une lettre de motivation et votre CV. Indiquez le poste pour lequel vous postulez dans l'objet du message.

Nous nous engageons à fournir des aménagements aux candidats handicapés ; veuillez nous informer si vous avez besoin d'un aménagement pendant le processus de recrutement.

Notre site de Guelph :

935-B Southgate Drive, Guelph, ON. N1L 0B9

Notre site de Toronto :

365 Bloor Street East Suite 1001, Toronto, ON, M4W 3L4